Lijkt het je leuk om lid te worden als jeugdlid of leiding, kom dan eens vrijblijvend kijken!

In Volkel hebben we diverse speleenheden voor de verschillende leeftijdsgroepen.

Speleenheid         Leeftijd Opkomst
Bevers 5 - 7 jaar Donderdag van 18.15 tot 19.30 uur
Welpen 7 - 11 jaar Donderdag van 18.15 tot 20.00 uur
Scouts 11 - 15 jaar Vrijdag van 19.30 tot 21.30 uur
Explorers 15 - 18 jaar Donderdag van 20.00 tot 22.00 uur

Kom gewoon eens langs op een opkomst, of wanneer je eerst wat meer informatie wil stuur dan een bericht via het Contactformulier.

Wanneer je besluit om lid te blijven, vul dan het inschrijfformulier in en geef dit aan de leiding van de speleenheid. Zij hebben dan alle benodigde gegevens en vanaf dat moment ga je ook contributie voor je lidmaatschap betalen.

Wanneer je leiding wil worden ben je ook altijd welkom om een keer te komen kijken.
Als leiding betaal je geen contributie, het lidmaatschapsgeld van Scouting Nederland wordt door de groep voor je betaald.

We hopen je snel te zien!