clubgebouw d'n Ècker

D'n Ècker is sinds augustus 2006 het clubgebouw van Scouting Volkel. Hiervoor hadden we twee clubgebouwen, één voor de Don Bosco groep en één voor de Rita groep. Omdat de Blokhut van de Don Bosco groep moest wijken voor een industrieterrein moest er een nieuw clubgebouw komen. Omdat de nieuwe Locatie op minder dan 100 meter van clubgebouw 't Scoutertje van de Rita groep lag en omdat de gemeente 't Scoutertje graag uit het dorpspark zag verdwijnen is ervoor gekozen om één gebouw ter vervanging van de Blokhut en 't Scoutertje te realiseren. Bovendien zijn de twee groepen in 2008 officieel gefuseerd tot één groep Scouting Volkel.

Verhuur gebouw

Clubgebouw d'n Ècker wordt verhuurd voor dag(delen) en overnachtigingen (weekenden, kampen, enz.).
Het gebouw wordt NIET verhuurd voor feestjes en partijen.

Voor meer informatie of vragen kunt u onderstaand contactformulier invullen. De beheerder van het gebouw neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Begin huurperiode

Einde huurperiode

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Clubgebouw d'n Ècker
Heikantsepad 2a 5408 PX Volkel

Zh OpenStreetMap Module

Indeling gebouw

Het gebouw bestaat uit de volgende ruimten:

• 2 zalen van ca. 88 m² (genaamd Don Bosco zaal en Rita zaal)
  • 1 keuken van ca. 35 m² grenzend aan de Don Bosco zaal
  • 1 pantry van ca. 7 m² grenzend aan de Rita zaal
  • 1 gang met tochtportaal
  • 2 toiletgroepen, elk voorzien van 2 waterclosets, 2 wastafels en 1 doucheruimte
  • 1 rolstoel toegankelijke invalidentoilet en douche
  • 1 bezemkast
  • 1 explorer/stam ruimte (niet toegankelijk bij verhuur)
  • opslagruimte (niet toegankelijk bij verhuur)

Plattegrond D'n Ècker

foto's

Entree / Tochtportaal

Entree en tochtportaal d'n Ècker Locatie sv-fotoruimte

De entree van buitenaf gezien met daar achter het tochtportaal.

Gang

Gang d'n Ècker Locatie foto

De gang vanaf binnen gezien richting het tochtportaal welke achter de open deur is te zien.

Gang d'n Ècker Locatie foto

De gang bekeken richting de 'Don Bosco' zaal. Links nog net een stukje van de uitgang en achteraan links de deur naar de 'Don Bosco' zaal.
Rechts eerst de deur naar de invaliden toilet/douche, hierna de deur naar de gang voor de overige toiletruimte en douches. Achteraan rechts is de deur naar de keuken.

Gang d'n Ècker Locatie foto

De gang bekeken richting de 'Rita' zaal. Rechts eerst de gang naar de uitgang en achteraan rechts de deur naar de 'Rita' zaal.
Links eerst de deur naar de gang voor de overige toiletruimte en douches, hierna de deur naar de invaliden toilet/douche. Achteraan links is de deur naar de opslagruimte.

Gang d'n Ècker Locatie foto

De gang naar de toiletgroepen, de beide deuren aan de linkerzijde, en naar de bezemkast rechts achterin.

Don Bosco zaal

Don Bosco zaal d'n Ècker Locatie foto

De Don Bosco zaal gezien richting de haard.

Don Bosco zaal d'n Ècker Locatie foto

De Don Bosco zaal met de dubbele deur die uitkomt op het terrein.

Don Bosco zaal d'n Ècker Locatie foto

De Don Bosco gezien richting de gang. Tegen die wand staan de tafels en stoelen wanneer deze niet in gebruik zijn.

Don Bosco zaal d'n Ècker Locatie foto

De Don Bosco zaal gezien richting de keuken. De uitgiftebalie is af te sluiten door middel van een rolluik. Rechts naast de uitgiftebalie is de deur naar de keuken.

Rita zaal

Rita zaal d'n Ècker Locatie foto

De Rita zaal. Rechts de dubbele deur naar het terrein. Links zie je net het podiumpje.

Rita zaal d'n Ècker Locatie foto

De Rita zaal richting de voorgevel van het gebouw. Links zie je de dubbele deur naar het terrein.

Rita zaal d'n Ècker Locatie foto

De Rita zaal bekeken richting de gang en de pantry. Rechts zie je eerst het podiumpje, dan de deur naar de pantry en helemaal rechts achteraan de deur naar de gang.

Keuken

Keuken d'n Ècker Locatie foto

De keuken bekeken vanaf de gang. Rechts het aanrecht. Links de kookopstelling met twee vierpits industriële gasfornuizen. Een elektrische oven en een koelkast. Hiertussen een deur naar buiten in de achtergevel.

Keuken d'n Ècker Locatie foto

De keuken met een goed zicht op het 4,6 meter lange aanrecht met dubbele wasbak en onder- en bovenkastjes.

Keuken d'n Ècker Locatie foto

In de keuken staat verder een grote tafel, een tweede koelkast (tegen de achterwand van de fornuizen) en een vrieskist.

Keuken d'n Ècker Locatie foto

De uitgiftebalie welke met een rolluik afsluitbaar is (bediend vanaf de keukenzijde). Links naast de uitgiftebalie bevindt zich de deur naar de 'Don Bosco' zaal. Nog verder links bevind zich de deur naar de gang.
Rechts is de vouwwand naar de explorer/stam ruimte.

Pantry

Invalidentoilet en douche d'n Ècker Locatie foto

De pantry grenst aan de 'Rita' zaal. In de pantry bevindt zich een klein aanrecht voorzien van onder- en bovenkastjes.

Invalidentoilet en douche d'n Ècker Locatie foto

In de pantry bevinden zich verder nog schuifdeurkasten geplaatst rechts tegen de wand en links naast de deur.

Sanitaire groepen

Wasruimte d'n Ècker Locatie foto

Wasruimte
Wanneer je een sanitaire groep binnenkomt sta je meteen in de wasruimte.
In de wasruimte bevinden zich aan de linkerzijde 2 wastafels.
Rechts zijn twee deuren naar toiletten en achterin bevindt zich de deur naar de douche.

Toiletten
In elke sanitaire groep bevinden zich twee toiletten.

Douches
In elke sanitaire groep bevindt zich 1 doucheruimte.
Rechts naast de toegangsdeur bevindt zich de douche, welke door middel van een kort wandje gedeeltelijk is afgescheiden van de rest van de doucheruimte.

Toilet d'n Ècker Locatie foto

Links naast de toegangsdeur van de douche bevindt zich een bankje.

Invalidentoilet en douche

Invalidentoilet en douche d'n Ècker Locatie foto

Rechts in de invalidentoilet bevinden zich de toilet en wastafel.

Invalidentoilet en douche d'n Ècker Locatie foto

Aan de wand tegenover de deur bevindt zich de douche.